Fiolläger sommaren 2020 med fiolskola.se

Följ med fiolskolan till Sjöviks Folkhögskola i Dalarna för fyra dagar fullproppade med fiol- musik, spel, lek, övning, bad och ståhej!

Nåja, fiolbad blir det inte riktigt men i övrigt en helt fantastisk vecka, för både elever, syskon och föräldrar.

Dagtid har vi musiklektioner bl.a. rytmiklektioner, individuella fiollektioner, musikteori samt samspel i grupp. På kvällarna har vi det fint med gemensam grillning, lek, tips-promenade, bio och bastubad.

Vi börjar lägret måndagen den tredje augusti på eftermiddagen och avslutar på fredagen den sjunde augusti.

Lärare på kursen är: Elinne och Daniel

Skicka oss ett meddelande om du vill ha mer information om vårt mycket uppskattade och utvecklande sommarläger med fiolfokus: http://fiolskola.se/kontakt/

Våra yngsta elever 2019 i sitt “övningsrum”

Fantastiska miljöer för fiollektioner, elever och lärare.