Fiol & Viola samspel för vuxna i juni -26
- Daniel
- 28 maj
- 1 min läsning

Äntligen bjuder vi in till en kurs i samspel för vuxna nu i juni för att välkomna sommaren!
Vi träffas tre gånger och repeterar arrangemang som passar oss.
Datumen för kursen är:
Måndag 8/6
Torsdag 11/6
Måndag 15/6
Svårighetsnivån och arrangemang av stycke anpassas till oss som är med. Det blir en viss krydda av sommar i styckena, för annars ska vi inte tro att det blir sommar.
Varmt välkommen med din anmälan senast 5/6. Du hitttar vår kontaktsida upp i menyn.
PS.
Om du som vuxen vill ta 4 dagar och nörda ned dig i fiolen finns några platser kvar till vårt fiol och viola läger på Sjöviks Folkhögskola 3/8 - 7/8
Enskilda lektioner, teknikpass, grupp, orkester och en massa övningsrum samt bad & bastu.
Kontakta oss om du vill ha mer information. Spel över generationsgränser! Det kommer bli superskoj!
DS.




Kommentarer